Често задавани въпроси

Мога ли да върна/заменя закупена стока?

Може да върнеш или замениш стока до 14 дни след получаване. Условието за замяна е стоката да бъде в оригиналната си опаковка, да не е използвана и да се предостави касова бележка от покупката.

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не е задължително. Може да пазаруваш и като „гост“. Разбира се, за предпочитане е да имаш регистрация, тъй като по този начин няма да попълваш всеки път данните си за доставка и улесняваш нашите оператори. 

Оригинални ли са продуктите, които предлагате?

Да. Ние сме уважавана фирма със 100% гаранция на качеството. Makeda.bg е запазена търговска марка на "Биофактор Лабс" ООД.

Колко струва доставката?

Доставката за всички поръчки над 79 лв. е изцяло за наша сметка. За поръчки под тази сума доставката е 4лв. до адрес или офис на Спиди и Еконт.

Кога ще получа поръчката?

Всички поръчки направени до 16:00 ч. се доставят на следващия работен ден. Изключение правят поръчки, направени в събота, тъй като Еконт и Спиди не разнасят пратки в неделя. За повече подробности, моля прочети в раздела ДОСТАВКА.

Правите ли доставки в чужбина?

Не. Доставки извършваме само на територията на България.

С коя куриерска фирма работите?

Пратките се изпращат с куриерски фирми Еконт и Спиди.

Как да съм сигурен/a, че поръчката ми е приета?

Ще получиш имейл с потвърждение, че поръчката е приета успешно. Когато бъде обработена и изпратена, ще получиш втори имейл от нас с код за проследяване на пратката.

Може ли да добавя продукт към вече направена поръчка?

Да, може да добавиш продукт, като се свържеш с наш оператор по телефона или ни пишеш на info@makeda.bg

Какво да правя, ако липсва продукт от поръчката ми или е грешен/дефектен?

В такива, свържи се с нас на посочените телефони или имейл, за да уточнение кога ще е най-удобно да получиш забравения/верния продукт. Куриерските услуги ще са за наша сметка.

Как да поръчам?

Може да поръчаш по следните начини:
 
1. Поръчка в Makeda.bg: Добави избраните продукти в количката, въведи данните си и очаквай поръчката си на следващия работен ден.
 
2. Поръчка по телефона.  Може да се свържеш с нашите консултанти, които с удоволствие ще приемат твоята поръчка. От тях може да получиш отговор на всички въпроси, които касаят косата ти, продуктите, както и допълнителна полезна информация.
Как да платя?

Ако желаеш да заплатиш пратката си в брой на куриера, избери опцията НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ преди да завършиш поръчката си. Разбира се, може да заплатиш поръчката си и с дебитна/кредитна карта. Ако желаеш това, избери опцията БАНКОВА КАРТА.